top of page

Entwicklung maßgeschneidert 

Wir entwickeln Lösungen, die genau Ihren Bedürfnissen entsprechen. 

Observability (APM)

Behalten Sie Ihre Anwendungen unter Kontrolle und erkennen Sie mögliche Probleme frühzeitig.

DocuSign

Die Elektronisierung von Dokumenten ermöglicht es Ihnen, sich auf Ihre geschäftlichen Prioritäten zu konzentrieren. 

Team leasing

Wenn Sie die Verwaltung und Betreuung des Entwicklungsteams uns überlassen, bleibt Ihnen mehr Zeit für Ihr Kerngeschäft.

Künstliche Intelligenz

Die KI wird zu einem natürlichen Bestandteil von Informationsökosystemen. Stehen Sie nicht abseits. 

Support Specialista (nsure)

Pro náš projekt nsure hledáme Support Specialist!


Nabízíme Ti možnost stát se součástí našeho Blogic týmu, který vyvíjí softwarová řešení pro jedničky na trhu v oblasti FinTech, InsurTech, startupů a dalších oblastí nejen v České republice. Jsme ze Zlína, kde máme moderní kanceláře na Jižních Svazích (vedle FAI UTB).


Pro náš projekt nsure (nejmodernější B2B srovnávač a sjednávač pojistných produktů a hypoték) hledáme šikovného kolegu / kolegyni na pozici Support specialist (L1/L2 support). Budeš primárně zodpovědný/á za komunikaci s klienty, posílání sdělení, přípravu reportů atp. Nutný je zájem o IT a ideálně i technický backround. Výhodou je znalost SQL, zkušenost s IT supportem a zkušenost s manuálním testováním.


Co Tě u nás čeká?

  • Komunikace (písemná i telefonická) se zákazníky a nsure týmem - budeš kontaktní osoba pro klienty

  • Správa servisních issues (ticketů) v našem heldpeskovém systému

  • Zpracování příchozích požadavků, případné předání na další členy týmu

  • Kontrola logů, analýza četností, tvorba reportů

  • Práce v databázi, příprava podkladů pro další zpracování pro vývojáře a ostatní členy týmu

  • Proaktivní informování klientů o stavu řešení jejich požadavků

  • Tvorba podkladů pro obchodní prezentace


Jaké kvality jsou pro nás důležité:

  • Prozákaznický přístup

  • Týmovost, proaktivita, drive

  • Dobré komunikační dovednosti

  • Orientace v IT

  • Odolnost proti stresu

  • Analytické myšlení


Dále uvítáme:

  • Znalost SQL

  • Předchozí zkušenosti s IT supportem

  • Zkušenost s Redmine Helpdesk, případně Jira, Confluence, ...

  • Pokud rád/a komunikuješ a máš organizační schopnosti

  • Angličtina na komunikativní úrovni

  • Zájem o FinTech, InsurTech a nové technologie

  • Zkušenost s vývojem, testováním


Co nabízíme:

  • Přátelské prostředí bez korporátního přístupu

  • Možnost karierního růstu (business analýza, testování, quality assurance ...)

  • Možnost výplaty části mzdy v Bitcoinu (Coinwage.io)

  • 25 dní dovolené

  • Spolupráci na HPP na full-time


Pokud máš rád/a podnětnou práci, hledáš samostatnost, odpovědnost a kolektiv, který Tě bude inspirovat, pak se určitě přihlas! Máš-li nějaké dotazy, tak se ozvi Radkovi, který s Tebou rád nabídku probere.

Radek Zelda

Recruitment manager

+420 604 222 615

Zlín

Full-time

KARRIERE

Support Specialista (nsure)

Hinterlassen Sie uns einen Kontakt, wir melden uns bei Ihnen.

Interessieren Sie sich für einen Job?

Nahrát soubor
bottom of page