Entwicklung maßgeschneidert
Wir entwickeln Lösungen, die genau Ihren Bedürfnissen entsprechen.
Observability (APM)
Behalten Sie Ihre Anwendungen unter Kontrolle und erkennen Sie mögliche Probleme frühzeitig.
DocuSign
Die Elektronisierung von Dokumenten ermöglicht es Ihnen, sich auf Ihre geschäftlichen Prioritäten zu konzentrieren.
Team leasing
Wenn Sie die Verwaltung und Betreuung des Entwicklungsteams uns überlassen, bleibt Ihnen mehr Zeit für Ihr Kerngeschäft.
Künstliche Intelligenz
Die KI wird zu einem natürlichen Bestandteil von Informationsökosystemen. Stehen Sie nicht abseits.
Support Specialista (nsure)
Pro náš projekt nsure hledáme Support Specialist!
Nabízíme Ti možnost stát se součástí našeho Blogic týmu, který vyvíjí softwarová řešení pro jedničky na trhu v oblasti FinTech, InsurTech, startupů a dalších oblastí nejen v České republice. Jsme ze Zlína, kde máme moderní kanceláře na Jižních Svazích (vedle FAI UTB).
Pro náš projekt nsure (nejmodernější B2B srovnávač a sjednávač pojistných produktů a hypoték) hledáme šikovného kolegu / kolegyni na pozici Support specialist (L1/L2 support). Budeš primárně zodpovědný/á za komunikaci s klienty, posílání sdělení, přípravu reportů atp. Nutný je zájem o IT a ideálně i technický backround. Výhodou je znalost SQL, zkušenost s IT supportem a zkušenost s manuálním testováním.
Co Tě u nás čeká?
Komunikace (písemná i telefonická) se zákazníky a nsure týmem - budeš kontaktní osoba pro klienty
Správa servisních issues (ticketů) v našem heldpeskovém systému
Zpracování příchozích požadavků, případné předání na další členy týmu
Kontrola logů, analýza četností, tvorba reportů
Práce v databázi, příprava podkladů pro další zpracování pro vývojáře a ostatní členy týmu
Proaktivní informování klientů o stavu řešení jejich požadavků
Tvorba podkladů pro obchodní prezentace
Jaké kvality jsou pro nás důležité:
Prozákaznický přístup
Týmovost, proaktivita, drive
Dobré komunikační dovednosti
Orientace v IT
Odolnost proti stresu
Analytické myšlení
Dále uvítáme:
Znalost SQL
Předchozí zkušenosti s IT supportem
Zkušenost s Redmine Helpdesk, případně Jira, Confluence, ...
Pokud rád/a komunikuješ a máš organizační schopnosti
Angličtina na komunikativní úrovni
Zájem o FinTech, InsurTech a nové technologie
Zkušenost s vývojem, testováním
Co nabízíme:
Přátelské prostředí bez korporátního přístupu
Možnost karierního růstu (business analýza, testování, quality assurance ...)
Možnost výplaty části mzdy v Bitcoinu (Coinwage.io)
25 dní dovolené
Spolupráci na HPP na full-time
Pokud máš rád/a podnětnou práci, hledáš samostatnost, odpovědnost a kolektiv, který Tě bude inspirovat, pak se určitě přihlas! Máš-li nějaké dotazy, tak se ozvi Radkovi, který s Tebou rád nabídku probere.
Zlín
Full-time
KARRIERE
Support Specialista (nsure)
Hinterlassen Sie uns einen Kontakt, wir melden uns bei Ihnen.