top of page

Entwicklung maßgeschneidert 

Wir entwickeln Lösungen, die genau Ihren Bedürfnissen entsprechen. 

Observability (APM)

Behalten Sie Ihre Anwendungen unter Kontrolle und erkennen Sie mögliche Probleme frühzeitig.

DocuSign

Die Elektronisierung von Dokumenten ermöglicht es Ihnen, sich auf Ihre geschäftlichen Prioritäten zu konzentrieren. 

Team leasing

Wenn Sie die Verwaltung und Betreuung des Entwicklungsteams uns überlassen, bleibt Ihnen mehr Zeit für Ihr Kerngeschäft.

Künstliche Intelligenz

Die KI wird zu einem natürlichen Bestandteil von Informationsökosystemen. Stehen Sie nicht abseits. 

AXA Assistance CZ: Klíčová podpora asistenčních služeb

poradci-sobe.cz-broker-pool-a-s-nove-loga-169-960x540-40.png

Co jsme dělali:

Technologie:

Investika client quote author profile image.png

Marketing Director and Deputy Head of Sales

Potřeba klienta:

Řešení:

Když se na svých cestách dostanete do úzkých, tak teprve potom oceníte správně vybrané asistenční služby s vědomím, že váš pojišťovna nenechá na holičkách. Aby se správná pojišťovna nedostala do úzkých, tak pro ni zajišťujeme rozvoj a správu systému s SLA podporou. AXA ASSISTANCE CZ je specialistou na cestovní pojištění a B2B služby pro firmy na evropských a světových trzích. Patří do finančních skupiny AXA, jedné z nejstabilnějších a nejvýznamnějších skupin světa, která byla založená před více než 200 lety. AXA ASSISTANCE CZ, která na českém trhu působí od roku 1998, je nejen samostatným zprostředkovatelem pojištění, ale poskytuje zejména asistenční služby, pomoc při likvidaci pojistných událostí a zajišťování dalších souvisejících administrativních služeb. Správa a rozvoj klíčového systému AXA ASSISTANCE CZ je významných hráčem v poskytování asistenčních a přepravních služeb, lékařské péče a právní pomoci po celém světě. Pro odpovídající zajištění zdraví a komfortu svých klientů v kritických situacích spoléhá pojišťovna na svůj klíčový case management systém pro správu a řešení pojistných událostí. Blogic za AXA ASSISTANCE CZ zajišťuje správu a rozvoj case management systému, který v sobě integruje oblasti Medical, Travel, Home a Legal pojistných událostí s databází smlouvních partnerů. Na tuto databázi jsou napojeny asistanční a přepravní služby a lékařské služby, které řeší pomoc a podporu v rámci celého světa. Náš tým zajišťuje provoz aplikace s maximálním důrazem na výkonnost a stabilitu systému. To vyžaduje SLA podporu a zajištění včasného řešení kritických bodů. Za tímto účelem tým Blogicu také inicioval nasazení pokročilých měřících nástrojů Azure App Insight, které umožňují sledovat a optimalizovat výkonnost aplikace. SLA podpora V průběhu spolupráce AXA ASSISTANCE CZ a Blogic jsme získali takovou důvěru, že jsme převzali systémovou podporu a zajištění stability chodu aplikace v provozu. Zajišťujeme tyto služby servisní podpory a SLA na kritické situace v několika kategoriích podle závažnosti. Nastavené reakční časy vychází z nejvyšších mezinárodních standardů klienta na poskytování servisní péče.
Našimi servisními službami zajišťujeme podporu nejen zákazníkům AXA ASSISTANCE CZ, ale také jejím smluvním partnerům a jejich klientům z řad prestižních institucí a značek z oblasti pojišťovnictví, automobilového průmyslu a dalších odvětví. Pojišťovna má pro tyto partnery další provozní aplikace pro správu obchodních procesů, kde Blogic také zajišťuje servis a rozvoj. Plánovaný pravidelný rozvoj jako klíč k úspěchu Pro zajištění maximálního výkonu celého páteřního case management systému kontinuálně běží pravidelné vývojové sprinty a změny jsou do provozu nasazovány pomocí pravidelných a pečlivě plánovaných releasů. Nasadili jsme také automatizované cypress testování s kontrolními mechanismy pro eliminaci kritických situací v reálném provozu. Pečlivé testování a akceptace probíhá také na straně klienta před nasazením změn do ostrého provozu. Naše servisní služby nejsou zaměřeny pouze na páteční systémy. Spravujeme a rozvíjíme funkcionality B2C řešení pro koncové klienty pojišťovny na likvidaci pojistných událostí. Naše bohaté zkušenosti z naší dlouhodobé práce v segmentech fintech a insurtech využívá AXA ASSISTANCE CZ také pro konzultování plánovaných změn v klíčových oblastech svého fungování. Aktuálně se spolupodílíme na přípravě konceptu projektu přesunu aplikací a celého páteřního systému do cloudu, což klientovi zajistí lepší škálovatelnost, dostupnost a stabilitu s nesrovnatelně nižšími provozními náklady. Servisní a rozvojová podpora od týmu Blogic hraje klíčovou roli v zajištění výkonnosti a stability páteřního case management systému AXA ASSISTANCE CZ. Tímto způsobem dáváme podporu nejen přímým klientům pojišťovny, ale také jejím smluvním partnerům. Na základě výsledků naší spolupráce si dovolíme tvrdit, že naše servisní podpora a rozvoj klíčových aplikací představují vzor kvalitního a profesionálního servisu pro komplexní a náročné systémy. Tato spolupráce pomáhá AXA ASSISTANCE CZ poskytovat svým klientům rychlou a spolehlivou podporu v jejich nejtěžších chvílích.

Snímek obrazovky 2024-08-28 v 12.26.08.png

AXA Assistance CZ: Klíčová podpora asistenčních služeb

Když se na svých cestách dostanete do úzkých, tak teprve potom oceníte správně vybrané asistenční služby s vědomím, že váš pojišťovna nenechá na holičkách. Aby se správná pojišťovna nedostala do úzkých, tak pro ni zajišťujeme rozvoj a správu systému s SLA podporou.

AXA ASSISTANCE CZ je specialistou na cestovní pojištění a B2B služby pro firmy na evropských a světových trzích. Patří do finančních skupiny AXA, jedné z nejstabilnějších a nejvýznamnějších skupin světa, která byla založená před více než 200 lety. AXA ASSISTANCE CZ, která na českém trhu působí od roku 1998, je nejen samostatným zprostředkovatelem pojištění, ale poskytuje zejména asistenční služby, pomoc při likvidaci pojistných událostí a zajišťování dalších souvisejících administrativních služeb.


Správa a rozvoj klíčového systému

AXA ASSISTANCE CZ je významných hráčem v poskytování asistenčních a přepravních služeb, lékařské péče a právní pomoci po celém světě. Pro odpovídající zajištění zdraví a komfortu svých klientů v kritických situacích spoléhá pojišťovna na svůj klíčový case management systém pro správu a řešení pojistných událostí.


Blogic za AXA ASSISTANCE CZ zajišťuje správu a rozvoj case management systému, který v sobě integruje oblasti Medical, Travel, Home a Legal pojistných událostí s databází smlouvních partnerů. Na tuto databázi jsou napojeny asistanční a přepravní služby a lékařské služby, které řeší pomoc a podporu v rámci celého světa. Náš tým zajišťuje provoz aplikace s maximálním důrazem na výkonnost a stabilitu systému. To vyžaduje SLA podporu a zajištění včasného řešení kritických bodů. Za tímto účelem tým Blogicu také inicioval nasazení pokročilých měřících nástrojů Azure App Insight, které umožňují sledovat a optimalizovat výkonnost aplikace.


SLA podpora

V průběhu spolupráce AXA ASSISTANCE CZ a Blogic jsme získali takovou důvěru, že jsme převzali systémovou podporu a zajištění stability chodu aplikace v provozu. Zajišťujeme tyto služby servisní podpory a SLA na kritické situace v několika kategoriích podle závažnosti. Nastavené reakční časy vychází z nejvyšších mezinárodních standardů klienta na poskytování servisní péče.

Našimi servisními službami zajišťujeme podporu nejen zákazníkům AXA ASSISTANCE CZ, ale také jejím smluvním partnerům a jejich klientům z řad prestižních institucí a značek z oblasti pojišťovnictví, automobilového průmyslu a dalších odvětví. Pojišťovna má pro tyto partnery další provozní aplikace pro správu obchodních procesů, kde Blogic také zajišťuje servis a rozvoj.


Plánovaný pravidelný rozvoj jako klíč k úspěchu

Pro zajištění maximálního výkonu celého páteřního case management systému kontinuálně běží pravidelné vývojové sprinty a změny jsou do provozu nasazovány pomocí pravidelných a pečlivě plánovaných releasů. Nasadili jsme také automatizované cypress testování s kontrolními mechanismy pro eliminaci kritických situací v reálném provozu. Pečlivé testování a akceptace probíhá také na straně klienta před nasazením změn do ostrého provozu.


Naše servisní služby nejsou zaměřeny pouze na páteční systémy. Spravujeme a rozvíjíme funkcionality B2C řešení pro koncové klienty pojišťovny na likvidaci pojistných událostí. Naše bohaté zkušenosti z naší dlouhodobé práce v segmentech fintech a insurtech využívá AXA ASSISTANCE CZ také pro konzultování plánovaných změn v klíčových oblastech svého fungování. Aktuálně se spolupodílíme na přípravě konceptu projektu přesunu aplikací a celého páteřního systému do cloudu, což klientovi zajistí lepší škálovatelnost, dostupnost a stabilitu s nesrovnatelně nižšími provozními náklady.


Servisní a rozvojová podpora od týmu Blogic hraje klíčovou roli v zajištění výkonnosti a stability páteřního case management systému AXA ASSISTANCE CZ. Tímto způsobem dáváme podporu nejen přímým klientům pojišťovny, ale také jejím smluvním partnerům. Na základě výsledků naší spolupráce si dovolíme tvrdit, že naše servisní podpora a rozvoj klíčových aplikací představují vzor kvalitního a profesionálního servisu pro komplexní a náročné systémy. Tato spolupráce pomáhá AXA ASSISTANCE CZ poskytovat svým klientům rychlou a spolehlivou podporu v jejich nejtěžších chvílích.


bottom of page