top of page

Développement sur mesure

Nous créerons pour vous une solution qui correspondra exactement à vos besoins.

Observabilité (APM)

Gardez vos applications sous contrôle et identifiez les problèmes potentiels en temps réel.

DocuSign

La numérisation des documents vous permettra de vous concentrer sur les priorités de votre entreprise.

Louage d'équipe

Laissez-nous gérer et prendre soin de votre équipe de développement, vous aurez ainsi plus de temps pour vous concentrer sur votre activité principale.

Intelligence artificielle

L'IA devient une partie naturelle des écosystèmes d'information. Ne restez pas à l'écart.

Support Specialista

Baví tě komunikace a IT?

Nabízíme možnost stát se součástí našeho týmu, který vyvíjí softwarová řešení pro klienty v oblasti FinTech, InsurTech, startupů, nemovitostí a dalších oblastí nejen v České republice.

Více z našeho portfolia high-tech projektů se dozvíš zde: https://www.blogic.cz/co-delame

Hledáme do týmu šikovného kolegu/kolegyni na pozici Support Specialist. Jako klíčový člen našeho projektového týmu budeš zodpovídat přímo projektovému manažerovi. Budeš primárně zodpovědný za rychlou a aktivní komunikaci s klienty. Nabízíme ti pohodové pracovní prostředí s rodinnou atmosférou, mladý a sympatický tým, flexibilní pracovní dobu a nadstandardní zázemí. Budeš se prostě cítit jako doma. :-)


Co budeš dělat:

Jsme rychle rostoucí IT firma a záleží nám na našich projektech a klientech. Proto je pro nás důležité, abys uměl/a aktivně a rychle komunikovat se zákazníky, vyhodnotit jejich problémy a požadavky a pomoci s řešením, či předat k řešení dále do týmu. V rámci našich projektů budeš komunikovat s prvotřídními klienty z ČR i zahraničí.


Mezi konkrétní odpovědnosti patří:

  • Spolupráce na rozsáhlých IT projektech s moderními technologiemi

  • Poskytování podpory a poradenství týkající se našich produktů a služeb

  • Sběr a vyhodnocování požadavků ze strany zákazníka, jejich řešení či předání dále do týmu

  • Evidence drobných vývojových požadavků, administrace úkolů v interním systému

  • Příprava reportů a přehledů dle potřeby

  • Spolupráce s ostatními členy projektového týmu

  • Osobní vliv na projektech – jsme rychlí, flexibilní, máme drive a prostor zpracovat osobní návrhy k jednotlivým projektům a i Ty můžeš tedy přispět svými návrhy


Jaké kvality jsou pro nás důležité:

  • Minimálně SŠ vzdělání

  • Pečlivost

  • Zájem o oblast IT (Informační systémy, webové aplikace)

  • Znalost tiketovacích systémů (Redmine/Jira), Office nástrojů (MS/Google), JIRA Service Desk

  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti

  • Aktivní přístup k řešení problémů

  • Spolehlivost a důslednost


Velké plus bude pokud:

  • Máš zájem o IT a nové technologie

  • Máš zkušenost s REST Clientem (např. Postman)

  • Se orientuješ v prostředí CI&CD (TFS/Azure DevOps)

  • Máš znalost základů relačních databází a jazyka SQL a znalost webových technologií (HTML, CSS, JavaScript) a obecných vývojových principů

  • Máš zkušenost z prostředí agilního vývoje SW

  • Máš zkušenosti z různorodých IT projektů z oblastí financí, pojišťovnictví, bankovnictví

  • Rád/a komunikuješ a máš organizační schopnosti


Co nabízíme:

  • Přátelské prostředí bez korporátního přístupu

  • Práci, ve které budeš moci využívat své silné stránky a stavět na nich

  • Možnost vést projekty a být součástí expanze naší společnosti

  • Flexibilní pracovní dobu, možnost home office a dostatek dovolené

  • Odměnu odpovídající Tvému úsilí a výsledkům


Pokud máš rád/a podnětnou práci, hledáš samostatnost a odpovědnost, přátelské prostředí s kolegy, kteří Tě budou inspirovat, pak se určitě přihlas!



Radek Zelda

Recruitment manager

+420 604 222 615

Zlín

Full-time

CARRIÈRE

Support Specialista

Laissez-nous un contact, nous vous répondrons.

Êtes-vous intéressé par un emploi?

Nahrát soubor
bottom of page