Développement sur mesure
Nous créerons pour vous une solution qui correspondra exactement à vos besoins.
Observabilité (APM)
Gardez vos applications sous contrôle et identifiez les problèmes potentiels en temps réel.
DocuSign
La numérisation des documents vous permettra de vous concentrer sur les priorités de votre entreprise.
Louage d'équipe
Laissez-nous gérer et prendre soin de votre équipe de développement, vous aurez ainsi plus de temps pour vous concentrer sur votre activité principale.
Intelligence artificielle
L'IA devient une partie naturelle des écosystèmes d'information. Ne restez pas à l'écart.
Support Specialista (nsure)
Pro náš projekt nsure hledáme Support Specialist!
Nabízíme Ti možnost stát se součástí našeho Blogic týmu, který vyvíjí softwarová řešení pro jedničky na trhu v oblasti FinTech, InsurTech, startupů a dalších oblastí nejen v České republice. Jsme ze Zlína, kde máme moderní kanceláře na Jižních Svazích (vedle FAI UTB).
Pro náš projekt nsure (nejmodernější B2B srovnávač a sjednávač pojistných produktů a hypoték) hledáme šikovného kolegu / kolegyni na pozici Support specialist (L1/L2 support). Budeš primárně zodpovědný/á za komunikaci s klienty, posílání sdělení, přípravu reportů atp. Nutný je zájem o IT a ideálně i technický backround. Výhodou je znalost SQL, zkušenost s IT supportem a zkušenost s manuálním testováním.
Co Tě u nás čeká?
Komunikace (písemná i telefonická) se zákazníky a nsure týmem - budeš kontaktní osoba pro klienty
Správa servisních issues (ticketů) v našem heldpeskovém systému
Zpracování příchozích požadavků, případné předání na další členy týmu
Kontrola logů, analýza četností, tvorba reportů
Práce v databázi, příprava podkladů pro další zpracování pro vývojáře a ostatní členy týmu
Proaktivní informování klientů o stavu řešení jejich požadavků
Tvorba podkladů pro obchodní prezentace
Jaké kvality jsou pro nás důležité:
Prozákaznický přístup
Týmovost, proaktivita, drive
Dobré komunikační dovednosti
Orientace v IT
Odolnost proti stresu
Analytické myšlení
Dále uvítáme:
Znalost SQL
Předchozí zkušenosti s IT supportem
Zkušenost s Redmine Helpdesk, případně Jira, Confluence, ...
Pokud rád/a komunikuješ a máš organizační schopnosti
Angličtina na komunikativní úrovni
Zájem o FinTech, InsurTech a nové technologie
Zkušenost s vývojem, testováním
Co nabízíme:
Přátelské prostředí bez korporátního přístupu
Možnost karierního růstu (business analýza, testování, quality assurance ...)
Možnost výplaty části mzdy v Bitcoinu (Coinwage.io)
25 dní dovolené
Spolupráci na HPP na full-time
Pokud máš rád/a podnětnou práci, hledáš samostatnost, odpovědnost a kolektiv, který Tě bude inspirovat, pak se určitě přihlas! Máš-li nějaké dotazy, tak se ozvi Radkovi, který s Tebou rád nabídku probere.
Zlín
Full-time
CARRIÈRE
Support Specialista (nsure)
Laissez-nous un contact, nous vous répondrons.