Vytvoříme pro vás řešení, které bude odpovídat přesně vašim potřebám.
Mějte své aplikace pod kontrolou a identifikujte případné problémy včas.
Elektronizace dokumentů vám umožní soustředit se na priority vašeho podnikání.
Nechte vedení a péči o vývojářský tým na nás, vám tak zbyde více času na váš core business.
AI se stává přirozenou součástí informačních ekosystémů. Nezůstávejte stát bokem.
Support Specialista
Baví tě komunikace a IT?
Nabízíme možnost stát se součástí našeho týmu, který vyvíjí softwarová řešení pro klienty v oblasti FinTech, InsurTech, startupů, nemovitostí a dalších oblastí nejen v České republice.
Více z našeho portfolia high-tech projektů se dozvíš zde: https://www.blogic.cz/co-delame
Hledáme do týmu šikovného kolegu/kolegyni na pozici Support Specialist. Jako klíčový člen našeho projektového týmu budeš zodpovídat přímo projektovému manažerovi. Budeš primárně zodpovědný za rychlou a aktivní komunikaci s klienty. Nabízíme ti pohodové pracovní prostředí s rodinnou atmosférou, mladý a sympatický tým, flexibilní pracovní dobu a nadstandardní zázemí. Budeš se prostě cítit jako doma. :-)
Co budeš dělat:
Jsme rychle rostoucí IT firma a záleží nám na našich projektech a klientech. Proto je pro nás důležité, abys uměl/a aktivně a rychle komunikovat se zákazníky, vyhodnotit jejich problémy a požadavky a pomoci s řešením, či předat k řešení dále do týmu. V rámci našich projektů budeš komunikovat s prvotřídními klienty z ČR i zahraničí.
Mezi konkrétní odpovědnosti patří:
Spolupráce na rozsáhlých IT projektech s moderními technologiemi
Poskytování podpory a poradenství týkající se našich produktů a služeb
Sběr a vyhodnocování požadavků ze strany zákazníka, jejich řešení či předání dále do týmu
Evidence drobných vývojových požadavků, administrace úkolů v interním systému
Příprava reportů a přehledů dle potřeby
Spolupráce s ostatními členy projektového týmu
Osobní vliv na projektech – jsme rychlí, flexibilní, máme drive a prostor zpracovat osobní návrhy k jednotlivým projektům a i Ty můžeš tedy přispět svými návrhy
Jaké kvality jsou pro nás důležité:
Minimálně SŠ vzdělání
Pečlivost
Zájem o oblast IT (Informační systémy, webové aplikace)
Znalost tiketovacích systémů (Redmine/Jira), Office nástrojů (MS/Google), JIRA Service Desk
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
Aktivní přístup k řešení problémů
Spolehlivost a důslednost
Velké plus bude pokud:
Máš zájem o IT a nové technologie
Máš zkušenost s REST Clientem (např. Postman)
Se orientuješ v prostředí CI&CD (TFS/Azure DevOps)
Máš znalost základů relačních databází a jazyka SQL a znalost webových technologií (HTML, CSS, JavaScript) a obecných vývojových principů
Máš zkušenost z prostředí agilního vývoje SW
Máš zkušenosti z různorodých IT projektů z oblastí financí, pojišťovnictví, bankovnictví
Rád/a komunikuješ a máš organizační schopnosti
Co nabízíme:
Přátelské prostředí bez korporátního přístupu
Práci, ve které budeš moci využívat své silné stránky a stavět na nich
Možnost vést projekty a být součástí expanze naší společnosti
Flexibilní pracovní dobu, možnost home office a dostatek dovolené
Odměnu odpovídající Tvému úsilí a výsledkům
Pokud máš rád/a podnětnou práci, hledáš samostatnost a odpovědnost, přátelské prostředí s kolegy, kteří Tě budou inspirovat, pak se určitě přihlas!
Zlín
Full-time
KARIÉRA
Support Specialista
Nechejte nám kontakt, ozveme se.