S našim týmem jsme vytvořili B2B řešení pro našeho zákazníka Gumex, který podniká v oblasti hadic a těsnění. Toto řešení přineslo Gumexu řadu výhod.
Nejprve jsme vytvořili webové rozhraní, které umožňuje společnosti Gumex snadno a rychle spravovat své obchodní partnerské vztahy a zákazníky. Díky tomu může Gumex rychle reagovat na poptávky a nabídnout svým zákazníkům širokou nabídku produktů.
Další výhodou je automatizace procesů. Díky našemu řešení může Gumex automatizovat mnoho rutinních úkonů, jako je generování objednávek, fakturace a sledování stavu objednávek. To znamená, že zaměstnanci Gumexu mohou věnovat více času smysluplnějším úkolům, jako je získávání nových zákazníků a rozvoj obchodních příležitostí.
Samozřejmostí tohoto řešení bylo vysoce sofistikované propojení e-commerce systému s ERP Helios Orange, které přineslo zvýšenou efektivitu celého nákupního procesu. Tato integrace umožňuje automatizovat mnoho procesů, jako je například správa objednávek, fakturace a účtování, díky čemuž se povedlo zvýšit efektivitu a snížit chybovost.
Dále se zlepšila informovanost a toto propojení umožňuje společnosti získávat přehled o aktuálním stavu objednávek, zásobách a dalších důležitých informacích. To umožňuje lépe reagovat na změny v poptávce a zajistit, aby byly vždy připraveni splnit objednávky zákazníků.
Řešení pro Gumex zároveň bylo jedno z prvních, kde jsme využili technologii ElasticSearch - open - source technologii pro plnohodnotné vyhledávání, která je často využívána na eshopech pro zlepšení uživatelského zážitku a zvýšení funkčnosti vyhledávání. ElasticSearch umožňuje e-shopům rychle a efektivně indexovat velké množství dat a umožňuje uživatelům rychle vyhledávat produkty pomocí různých kritérií, jako je klíčové slovo, cena nebo kategorie.
Na e-shop v detailu produktu je navíc funkce offerboxu a propracovaným a složitým algoritmem, který podle preferencí zákazníka a preferencí společnosti Gumex nabízí zákazníkovi možnost koupit si např. hadici z více kusů a tím ušetřit, případně si za výhodnější cenu nakoupit o něco větší nebo menší kus.
Centrum poptávek
Pro společnost Gumex jsme také vyvinuli Centrum poptávek, které slouží jako přehled všech možných poptávek, které je možné zákazníkem poptat. Poptávat lze pomocí komplexních a responzivních formulářů, které reagují na data zadaná zákazníkem. Všechny tyto formuláře jsou navíc zcela administrovatelné v administraci systému, pracovníci Gumexu si tak mohou pohodlně a snadno upravovat jednotlivé formuláře.
Kromě českého webu, jsme pro společnost připravili také slovenskou, německou, rakouskou a anglickou verzi. Správa všech těchto e-shopu je pro společnost hračkou díky společné administraci, kde je jednoduše možné spravovat všechny produkty, služby, objednávky, zákazníky, blog a další.
Je nám velkou ctí, že můžeme spolupracovat se společností Gumex. Jejich zájem o naše služby je pro nás velkou výzvou a věříme, že společně naplňujeme očekávání, a ještě toho společně mnoho dokážeme.
Řešení obsahuje:
ElasticSeach vyhledávání na e-shopu,
zákaznická zóna s propojením Helios Orange,
zakládání komplexních a složitých poptávek přes Centrum poptávek,
Offerbox v detailu produktu s nabídkou podle preferencí zákazníka a společnosti,
slovenská, německá, rakouská a anglická mutace.